dilluns, 10 de setembre del 2012

Setmana 13: Setmana de test

Setmana amb un clar objectiu, la Mitja Marató de Sabadell. Entrenavem fort dilluns i dimarts i la resta de setmana de tranquilitat per arribar forts diumenge a Sabadell. A destacar l'entreno de series de dimarts al riu Besós i la Mitja de Sabadell, del qual estic molt orgullós del temps fet. Rebaixant 10minuts la meva marca personal.

Total setmana: 69,85km en 6h 34min 45sec. 

Dilluns teniem 90min de CC, 15,61km. Un bon entreno tot i venir del tute de diumenge de 2h.

Dimarts teniem 5 series de 2km amb tot l'Equip de la Bolsa del Corredor. La veritat es que venia de les series de 1km de la setmana anterior on ho havia passat fatal, i estava una mica cagat. Tinc que agraïr al Jesús, que fés les series amb mi marcant-me els ritmes i frenant-me i estirant-me quan calia. La veritat es que fer series sense mirar el rellotge es un luxe. Vaig treure un gran entreno, en part, gracies a ell.

Al acabar l'entreno del dimarts el Jose ens va comunicar els ritmes en que volia que fèssim la Mitja Marató de diumenge. "Alex, domingo a 5:30min/km"...la veritat es que la meva primera reacció va ser "està boig". No era gens conscient de lo capacitat que començo a estar. Realment, tal i com em va dir el Jose, era capaç de seguir aquells ritmes.

La mitja començava amb un madrugón a les 6 del matí per esmorçar i canviar-me. A les 8 ja érem a Sabadell. La mitja començava a les 9 puntual. Consistia en 3 voltes a un circuit de 7km, mes o menys 3,5km en baixada i 3,5km en pujada. La primera volta era compartida amb la cursa popular de 7km i realment va ser una volta d'adelantaments constants per la acera. Aixo va fer que la primera volta sortís a 5:11/km. Massa rápid! La segona volta intento fixar un ritme, i m'ajunto a un grup que mes o menys anava com jo i m'aprofito d'ells perque em portin el ritme. Segona volta a 5:19/km. També massa rápid!! Tercera volta que, entre el cansament, i la por de que em passés com en algún entreno de series on per anar massa rápid a les primeres series punxo a les ultimes, abaixo el ritme. Intento seguir els consells del Jose, "baja a 5:20/km i sube a 5:40/km", i bajo els ultims 3,5km en baixada a 5:20....cansadete ja, amb ganes d'acabar. Els últims 3,5km en pujada, serien durs. Ni aigua i gel, ni intentar seguir el ritme d'algú, ni la ruixada d'aigua de la manguera dels bombers de Sabadell...res va fer que s'em passessin les ganes d'acabar. Km.19-20, se m'estava fent duríssim, volia parar, i arribo a fer una passa en fals de parar, pero li foto "huevos" i torno a arrancar. Rebentat. Faig els ultims 500m deixant-ho tot, i per fí arribo. Tambaleandome, buscant una sombra i desitjant beure. Al final 1:54:07. Conclusions de la mitja, soc capaç de treure tot el que em digui el Mister, he de beure mes aigua i he d'aprendre a regular-me els ritmes, Berlin serán 42 i ahir hagués estat incapaç de fer-los.

Acabo la setmana molt content i amb ganes de seguir treballant fort.



2 comentaris: